Monday, March 9, 2015

Ölsläpp: Karinweizen & En Knapp IPA

I fredags var det dags för Knapp Karin att disputera och därmed även releasefest för mina senaste öl: Karinweizen och En Knapp IPA. Efter en lyckad disputation var det fest på kvällen på  Långholmens folkhögskola i Stockholm. Buffé, vin, och min öl var det som serverades till middagen. Jag tror att alla var väldigt nöjda med den öl som jag och Karin gjort till kvällen, jag vet att jag var det i alla fall! Jag hade sparat en flaska vardera som jag bjöd min goda vän Andreas på i helgen. Även han var imponerad av resultatet!

Karinweizen passade perfekt i solen igår!

Knapp IPAn hade en riktigt fin balans mellan malt och tropiska frukter.

Avslutningsvis: GRATTIS KNAPP KARIN NORRFORS och tack för en riktigt rolig fest fylld med oväntade uppträdanden och god mat och dryck!

No comments:

Post a Comment